09199646224 @torang_pub

قانون کارما

دربارۀ کتاب قانون کارما:

کره زمین سیاره‌ای شگفت‌انگیز است که به صورت معلق حول محور خود در فضا در حال گردش است و بیش از 8 میلیارد انسان و تریلیون‌ها، حشره، حیوان و گیاه بر روی آن وجود دارد. به نظر شما این رویدادها چطور اتفاق می‌افتد؟ چه کسی آن‌ها را هدایت می‌کند؟

وجود ما انسان‌ها نیز غیرقابل انکار است؛ اما حقیقتا چه کسی می‌داند که ما از کجا آمده‌ایم و به کجا می‌رویم؟ هیچ‌کس! همه‌ی ما به این جهان می‌آییم و بعد هم بار سفر برمی‌بندیم و این دنیا را ترک می‌کنیم. نمایشی کیهانی به اسم زندگی که قطعا به طور تصادفی رخ نمی‌دهد.

به نظر می‌رسد که یک نمایش کامل روی صحنه‌ای به نام زمین در حال اجراست و به وسیله‌ی قدرت برتری فراتر از درک و تصور انسان (خدای متعال) ساخته ‌و پرداخته می‌شود. زندگی پیوسته در جریان است. خورشید طلوع و غروب می‌کند، فصل‌ها تغییر می‌کنند و روزها از پی هم می‌گذرند. اما در همین فاصله بین تولد تا مرگ، چندین قانون کیهانی مشغول به کار هستند که هیچ اثباتی بر آنان وجود ندارد؛ مثل این که وقتی گوی لاستیکی را به به هوا پرتاب می‌کنید، به سمت آسمان حرکت نمی‌کند و مجدداً به زمین باز می‌گردد. با اینکه هیچ اثباتی ندارد، اما شما به وسیله‌ی درک و فهم خود درمی‌یابید که قانون جاذبه وجود دارد.

یکی از قانون‌های کیهانی مذکور که زندگی در کره زمین را امکان‌پذیر ساخته‌اند، قانون علت و معلول است که به قانون کارما هم شهرت دارد. براساس این قانون، هر کنشی یک واکنش را به همراه خود دارد و هیچ‌چیز، به طور اتفاقی رخ نمی‌دهد. به مفهومی بهتر اگر شما گوجه فرنگی بکارید، انبه برداشت نمی‌کنید. این قانون، سرنوشت‌تان را کنترل می‌کند. چرا که اعمال گذشته‌ی شما، دلیلِ حال امروزتان هستند و اعمال امروزمان، وضعیت آینده‌تان را تعیین خواهند کرد.

قانون کارما حرف ساده‌ای می‌زند: از هر دستی بدهید، از همان دست پس می‌گیرید. به نظر می‌رسد که قدرتِ برتری وجود دارد که این قانون را اجرا می‌کند. این قدرت برتر کسی نیست جز همانی که سیاره‌ی زمین و هر چه در آن هست را آفریده. اکنون آتمان این راوی (Atman In Ravi) سعی دارد تا در کتاب حاضر به بررسی قانون کارما (The A To Z Of Karma) بپردازد تا شما پس از آشنایی کامل با‌ آن بتوانید با شادی، آرامش و سعادت ابدی زندگی کنید.

قیمت : 80,000 تومان
افزودن به سبد خرید

جدیدترین محصولات

داستان‌هایِ فکریِ زیرخاکی

126,000 تومان
مشاهده

اعتبار

269,000 تومان
مشاهده

مقدمه‌ای بر استارت آپ‌های موفق

269,000 تومان
مشاهده

آدم‌ها و دودکش‌ها

70,000 تومان
مشاهده

Electronics Black Wrist Watch

Brand
Category: Electronics
SKU: MS46891340

$40.00
  • Ultrices eros in cursus turpis massa cursus mattis.
  • Volutpat ac tincidunt vitae semper quis lectus.
  • Aliquam id diam maecenas ultricies mi eget mauris.